




Türk mühendisleri tarafından geliştirilen ve tüm operatör kullanıcıları tarafından ücretsiz olarak kullanılabilen BiP; deprem ve diğer doğal afetler ile acil durumlarda hızlı, kolay ve kesintisiz iletişim imkânı sunmak için geliştirdiği Acil Durum Butonu hizmetiyle tüm operatör kullanıcılarının yakınlarına konumlarını ve durumlarını iletmeyi sağlıyor. Aralık 2019'dan bu yana Acil Durum Butonu'nu devreye alan kullanıcılar, 1 milyon yakınını BiP üzerinden "Acil Durumda Ulaşılacak Kişi" olarak belirleyerek önlemini aldı. Acil Durum Butonu'nun hizmete girdiği Aralık 2019 tarihinden bu yana sisteme Acil Durumlarda Ulaşılacak Kişi olarak yakınlarını kaydeden kullanıcılar, bu özellik sayesinde tek tuşla acil servislerle iletişim kurmanın yanı sıra, seçilen 10 kişilik listeye de durum ve konum bilgilerini hem BiP mesajı hem de SMS mesajı olarak ücretsiz gönderme imkânına kavuştu. Yeni teknolojik imkanların devreye girmesiyle birlikte Acil Durum Butonu kısa bir süre sonra internet erişimi olmadan da çalışacak.
EKONOMİ SERVİSİ