logo
13 NİSAN 2025

TIBBİ SARF MALZEME ALIMI DEVLET HASTANESİ -ÇATALCA İLYAS ÇOKAY SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

13.03.2024 00:00:00
Basın İlan Kurumu
 
Tıbbi Sarf Malzeme mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN: 2024/311030
1-İdarenin
a) Adı DEVLET HASTANESİ -ÇATALCA İLYAS ÇOKAY SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi: FERHATPASA MAH. ATATÜRK CAD. NO:115-116 34540 ÇATALCA/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası: 2127891792 - 2127892371
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı Tıbbi Sarf Malzeme
b) Niteliği, türü ve miktarı: 28 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP'ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer: Çatalca İlyas Çokay Devlet Hastanesi İlgili Sarf Depoları
ç) Süresi/teslim tarihi: Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup, Sözleşmenin bitiş tarihi 31.12.2024 'tür. Yüklenici sözleşmenin imzalanmasına müteakip, ilgili birimin yazılı siparişleri doğrultusunda ürün/ürünleri peyderpey veya tek seferde teslim edecektir. Hastanemizin stok takibi ve yönetimi açısından istenen miktar ve kaleme uyulması mecburidir. Sipariş maili ve/veya faksı ile talep edilmemiş kalemlerin alımı söz konusu değildir. Yazılı siparişe (mail, faks, elden, vb. ) istinaden yüklenici firma talep edilen malzemeleri 7 (yedi) iş günü içinde teslim edecektir. Teslimatlar hafta içi mesai saatleri (08:00 - 17:00) arasında yapılacaktır. Ürünlerin 7 (yedi) iş günü içerisinde teslim edilmemesi üzerine cezai müeyyide uygulanacaktır. Yüklenici teslim ettiği tüketim malzemelerini (ambalaj ve üründe) bozulma meydana gelmesi durumunda yenisi ile değiştirmek taahhüdü verecektir.
d) İşe başlama tarihi:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren işe başlanır.
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:21.03.2024 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)  : Çatalca İlyas Çokay Devlet Hastanesi İdari ve Poliklinik Binası Toplantı Salonu (Ferhatpaşa Mah. Atatürk Cad. No:115/116 Çatalca / İSTANBUL)
4.İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:
1) Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olan ürünler için; İsteklilerin teklif ettikleri ürün ve firma kayıtları ihale tarihi itibariyle Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülmekte olan, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) ve/veya Ürün Takip Sistemine (ÜTS)  kayıt olmak zorundadır..
2) Tedarikçi firmalar ve bayileri ile yönetmelik kapsamındaki tüm ürünler ihale tarihi itibariyle "SAĞLIK BAKANLIĞI" tarafından onaylanmalı ve UBB'de ve/veya Ürün Takip Sisteminde (ÜTS) "SAĞLIK BAKANLIĞINDAN ONAYLIDIR" ibaresi bulunmalıdır. Bu belgeleri sunmayan veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) ve/veya Ürün Takip Sistemine (ÜTS)  kayıtlı olmayan isteklilerin teklif ettiği ürünlerin alımı yapılmayacaktır.
3) Biyosidal Ürünler Yönetmeliği kapsamında olan ürünler için, Biyosidal Ruhsatnamesi ve/veya tescil belgesi; ve Zararlı Maddeler ve Karışımlara İlişkin Güvenlik Bilgi Formları Hakkında Yönetmelik kapsamında olan ürünler için ürün güvenlik bilgi formu Türkçe olarak ihale dosyasında sunacaktır.  Numune değerlendirme esnasında bu belgeler aranacak ve belgeleri sunmayanların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4) İstekliler Tıbbi Cihaz "Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği" kapsamında teklif ettiği ürünler için "Satış Merkezi Yetki Belgesi" yeterlik bilgileri tablosunda beyan edecektir.
5) İstekliler ve teklif ettikleri ürünlerin Sağlık Bakanlığı T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) sistemine veya Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olması ve Tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde "Sağlık Bakanlığı Onaylıdır" ibaresi aranacaktır. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir kayıtlarını (T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri) teklif ettikleri ürünlere ait TİTUBB veya ÜTS kayıtları ile birlikte yeterlik bilgileri tablosunda beyan edecektir.
6) Teklif edilen ürünlerin kayıtlı olduğunu gösterir barkod numaraları teklif ile birlikte kalem sıra numarası belirtilerek yeterlilik bilgi tablosunda ve/veya Ürünlerin barkod numaralarını Birim Fiyat Teklif Cetvelinde göstereceklerdir.
7) Tıbbi Cihaz Uygulama Yönetmeliğine göre kapsam dışı olan malzemelerin kapsam dışı olduklarını gösterir üretici firma veya distribütör firma tarafından verilmiş belge yada resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösterir belge yeterlik bilgileri tablosunda beyan edecektir.
8) 3 Nolu Kalem için; İstekliler yerli ürün için İmalat Üretim Belgesi ve TAPDK Dağıtım Yetki Belgesinin aslı veya noter onaylı fotokopisini yeterlilik bilgileri tablosunda beyan edecektir. İthal ürün için Tütün ve Tütün Mamulleri ve Alkollü İçkiler Piyasası Düzenleme Kurulu ( TAPDK ) İthalat Uygunluk Belgesi ve Dağıtım Yetki Belgesinin aslı veya noter onaylı belgesini sunmalıdır. İstekli firma tehlikeli kimyasalların Türkçe Ürün Güvenlik Bilgi Formlarını İhale Komisyonuna sunmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP'tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:
Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ürün teklif eden istekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği  gereği "Satış Merkezi Yetki Belgesini" ihale dosyasında sunmalıdırlar.
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
a) İstekliler; Sağlık Bakanlığının 2017/01 sayılı genelgesi gereği, ihale tarihi itibari ile, teklif ettiği tıbbi cihazların/ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na ve/veya Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıt bildirim işlemlerini yapmış olması ve teklif edilen tıbbi cihazlar/ürünler için TITUBB'da ve/veya Ürün Takip Sisteminde (ÜTS) "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresinin bulunması gerekmektedir. İstekliler TITUBB ve/veya Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıt çıktılarını ihale dosyasında sunacaklardır.
b) İstekliler, teklif ettiği ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma-ana bayii) olduklarına dair TITUBB ve/veya Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıt ve bildirimini, imalatçı veya ithalatçısı olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TITUBB ve/veya Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıt ve bildirimini sunacaklardır.
c) Sağlık Bakanlığının 2017/01 sayılı genelgesi gereği, teklif edilen ürün, üreticisi tarafından Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TITUBB'a ve/veya Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıt veya bildirim işlemi aranmaz, bu durumda üreticinin veya ithalatçının Yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanının sunulması gerekmektedir.
d) 3 Nolu Kalem için; İstekliler yerli ürün için İmalat Üretim Belgesi ve TAPDK Dağıtım Yetki Belgesinin aslı veya noter onaylı fotokopisini yeterlilik bilgileri tablosunda beyan edecektir. İthal ürün için Tütün ve Tütün Mamulleri ve Alkollü İçkiler Piyasası Düzenleme Kurulu ( TAPDK ) İthalat Uygunluk Belgesi ve Dağıtım Yetki Belgesinin aslı veya noter onaylı belgesini sunmalıdır. İstekli firma tehlikeli kimyasalların Türkçe Ürün Güvenlik Bilgi Formlarını İhale Komisyonuna sunmalıdır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
İstekliler teklif edecekleri ürünler için en az 1 (bir) adet numuneyi Numune istem yazısının istekliye tebliğinden itibaren 3 (üç) iş günü içerisinde satınalma birine teslim edecektir.  Numuneler iki nüsha teslim tutanağı hazırlanarak imza karşılığı teslim edilecektir.  (Numunelerin her birinde malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste ile imza karşılığı idareye teslim edilecektir.) Numuneler ihale komisyonu uzman üyeleri tarafından teknik şartname hükümlerine göre değerlendirilecektir. Numune teslim etmeyen isteklinin ilgili kalemi değerlendirmeye alınmayacaktır. Uhdesinde ihale kalan isteklilerin numuneleri sözleşme süresi sonuna kadar şahit numune olarak idarede tutulacaktır. İstekliler İhale sonucunda uhdesinde kalmayan kalemlerin numunelerini itiraz süresinin bitmesini müteakip 20 gün içerisinde almalıdırlar. 20 gün içerisinde alınmayan ürünler için istekliler herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
 


#ilangovtr / Basın no: ILN01999861

logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2025

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.