Mücadele artık sosyal medyada
Taraftarlar artık takımlarını yeşil sahada olduğu kadar sosyal medyada da destekliyor. Kendi aralarında organize olan taraftarlar ya takımlarına destek olup maddi kazanç sağlarken ya da rakip takım taraftarı ile mücadeleye giriyor
08.02.2024 18:12:00 / Güncelleme: 08.02.2024 18:16:21
Ruhi Sarı
Ruhi Sarı





İlerleyen teknoloji ile birlikte takımlarına sıkı sıkıya bağlı olan taraftarlar ellerindeki mobil cihazları ile yeşil sahadaki mücadeleyi sosyal medyaya da taşıdı. Birbirlerine üstünlük kurmak için sosyal medyada platformlarında organize olan taraftarlar, statlarda olduğu kadar sanal ortamda da rekabet içindeler.
Türk sporunun çınarları sayılan Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor'un sosyal medya platformlarındaki takipçi sayısı 49 milyondan 74 milyona yükseldi.
Bu alanda birbirlerine üstünlük kurmak isteyen taraftarlar, kah takımlarının başarısı kah rakip takım taraftarlarına pabuç bırakmamak için organize oluyor. YouTube'taki takipçi sayısı ve izlenme oranları da takımların büyük bir gelir sahibi olmasını sağlıyor.
Türk sporunun çınarları sayılan Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor'un sosyal medya platformlarındaki takipçi sayısı 49 milyondan 74 milyona yükseldi.
Bu alanda birbirlerine üstünlük kurmak isteyen taraftarlar, kah takımlarının başarısı kah rakip takım taraftarlarına pabuç bırakmamak için organize oluyor. YouTube'taki takipçi sayısı ve izlenme oranları da takımların büyük bir gelir sahibi olmasını sağlıyor.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.
















































































