Çikolata pazarı hareketlendi
Kurban Bayramı'nın yaklaşmasıyla birlikte ikramlık çikolata ve şekerleme pazarı hareketlendi
07.08.2019 00:00:00





Kurban Bayramı'nın yaklaşmasıyla birlikte ikramlık çikolata ve şekerleme pazarı hareketlendi. Ülker Pazarlama Bölge Lideri Aslı Özen Turhan, geçtiğimiz Ramazan Bayramı'nda Ülker'in şekerleme ve çikolata ürünlerine ciddi oranda talep geldiğini ifade ederek, "Ramazan Bayramı döneminde çikolata ve şekerleme pazarı 600 milyon TL büyüklüğe ulaştı. Toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bayramın da bir numarası olarak açık ara liderliğini Ramazan Bayramı'nda da devam ettirdi ve son 12 yılın en yüksek pazar payına ulaştı. Önümüzdeki Kurban Bayramı'na da çikolata ve şekerleme portföyümüzdeki 47 çeşitli ürünle tüketicilerimizle buluşmaya hazırız" dedi. Bayram çikolatalarının bölgelere göre tüketiminde yüzde 31'le Marmara ilk sırada yer alırken, yüzde 24'le İç Anadolu ikinci, yüzde 16 ile Doğu ve Güneydoğu Anadolu üçüncü oldu. Şekerlemede en yüksek tüketim 2018 yılında olduğu gibi yine Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgeleri'nde görüldü. EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.


















































































